🔵 Drobiniai maišeliai: patvarūs ir stilingi, gali naudoti ir kaip mokymo priemonę. Sukurti sąmoningam vartotojui, šis produktas apjungia funkcionalumą, ilgaamžiškumą ir estetiką. Nesvarbu, einate į parduotuvę, vykstate į paplūdimį ar tiesiog ieškote stilingo aksesuaro, mūsų drobiniai maišeliai – tai ko jums reikia.

🔵 Maišelis pagamintas iš 100% natūralios medvilnės. Išmatavimai yra 38 cm pločio ir 42 cm aukščio (dydis gali skirtis 1–3 cm). Šie maišeliai gali atlaikyti iki 15 kg svorio.

🔵Maišėlių dizainas sukurtas pagal XIX amžiaus botanikos mokymo priemonės – plakatus, todėl šie pirkinių maišeliai yra ne tik gražus, bet atlieka ir švietėjišką funkciją. Jie padės pažinti gamtą ir ją suprasti. Spauda atlikta naudojant skaitmeninės spaudos tiesiogiai ant tekstilės būdą (DTG), užtikrinantį aukščiausią spaudos kokybę. Šis metodas leidžia atspausdinti smulkiausias detales bei išlieka ryškus po daugkartinio naudojimo.

🔵 Mūsų drobiniai pirkinių maišeliai yra universalūs: jie nepamainomi einant į parduotuvę, biblioteką ar mokyklą, jie stilingi aksesuarai arba interjero elementai – tai atsakas į tvarią madą ir praktiškumą. Jie patvarūs, estetiški ir atlieka švietėjišką funkciją. Jie padės mums pažinti gamtą, lavins grožio suvokimą, o svarbiausiai – padės išsaugoti žalią planetą. Tai daiktas norintiems derinti stilių su tvarumu.

🔵 Skalbimo įspėjimas: Maišeliai puikiai skelbiasi. Rekomenduojama plauti šaltame vandenyje su švelniais plovikliais. Prieš lyginimą būtina išdžiovinti. Lyginti geriau iš blogosios pusės.

🔵 Kaina 7 Eurai

🔵 Norite įsigyti: išsirinkite norimą dizainą ir parašykite mums rasa@projektustudija.lt

Aguona
Vėlyvis
Vijoklis
Morka
Žemuogė
Snieguolė
Notrelė
Vėdrynas
Šalavijas
Saulašatė
Tulpė
Raktažolė

Aukso pjūvis

Ornamentai istorijos iš praeities

Kaligrafija

Muzikinis koncertas „Nuotaikinga popmuzikos istorija”

XX amžiaus populiariosios muzikos raida yra labai įvairi ir įtraukia daugybę skirtingų muzikos stilių ir žanrų. Šis amžius atnešė revoliuciją muzikos pramonėje – technologinės naujovės ir socialiniai pokyčiai, kurie turėjo didelę įtaką populiariosios muzikos vystymuisi. Muzikinio edukacinio koncerto metu papasakosime moksleiviams XX a. populiariosios muzikos gimimo ir raidos istoriją. Koncerto metu moksleiviai girdės gyvai atliekamą XX a. popmuziką. Muzikinę kelionė pradėsime nuo regtimo, o po to seks džiazas, rokenrolas ir Elvis Presley, neapsieisime be The Beatles ir The Rolling Stones, o tada rokas ir disko muziką.. Ir tai dar ne viskas. Šis koncertas bus nuostabi muzikinė kelionė po XX a. su visiems gerai žinoma ir mylima popmuzika. Šio koncerto metu moksleiviai ne tik klausysis gyvai atliekamų populiariosios muzikos kūtinių, bet susipažins su muzikinėmis priemonėmis, kurios leis geriau suprasti popmuzikos žanrų ypatumus ir šiuolaikinės muzikos kalbą. Moksleiviai girdės The Beatles, Rolling Stone, Michael Jackson, Bob Marley, Frank Sinatra, David Bowie, Pharrell Williams ir kitų populiariosios muzikos atlikėjų kūrinius. Koncertas truks 60 minučių. Koncerto metu moksleivius skatinsime aktyviai bendrauti, užduoti ir atsakyti į klausimus. Moksleiviai mokinsis identifikuoti ir suprasti skirtingus muzikos stilius, muzikinius elementus, tokius kaip melodija, harmonija, ritmas ir formos. Šis edukacinis koncertas ugdys moksleivių kritinį mąstymą ir gebėjimą analizuoti muziką.

Nuoroda į Kultūros pasą:

https://www.kulturospasas.lt/kulturines-edukacijos/5618

Spauda ant popieriaus – monotipija – tavo priemonė kurti

Monotipija tai spaudos technologija, kuria yra padaromas tik vienas atspaudas. Kiekvienas atspaudas yra unikalus, antro tokio paties sukurti neįmanoma. Nuo pat atsiradimo iki šių dienų monotipija lieka populiari ir yra vertinama dėl savo unikalumo ir galimybės eksperimentuoti. Šio užsiėmimo metu dalyviai ne tik susipažins su technologiniais monotipijos ypatumais ir galimybėmis, bet ir sužinos kaip šis spaudos būdas nuo 17 a. atkeliavo iki mūsų dienų. Kaip jis keitėsi. Kaip tokie menininkai kaip Hercules Seghers, William Blake, Edgar Degas, Paul Gauguin, Camille Pissarro ar Paul Klee jį naudojo savo kūryboje. Užsiėmimo metu moksleiviai naudodami gelinės spaudos techniką (viena iš monotipijos spaudos technikų) kurs savo individualų kūrinį. Moksleiviai turėdami spalvų, tekstūrų ir kitų priemonių įvairovę pasiners į nuostabų, įtraukiantį ir užburiantį eksperimentavimo pasaulį. Nenuvils ir rezultatas – jis bus netikėtas ir individualus. Moksleiviai supras ką reiškia sluoksniavimas, sluoksnių skaidrumas, spalvų maišymas bei sąveika. Mokiniai išmoks naudoti įvairius paviršius tekstūrai kurti.

Grafikos kūrimas apima piešimo, tapybos ir net skulptūros elementus. Darbas su monotipinės spaudo technika taps vertinga mokinio meninio ugdymo dalimi, suteikianti jiems unikalių įgūdžių ir gilesnio meno procesų bei technikų suvokimo.

https://www.kulturospasas.lt/kulturines-edukacijos/5804

Piešinys ant vandens – popieriaus marmuravimas arba ebru menas

Abstraktaus meno kūrėjai savo jausmus, idėjas ar konceptus perteikia be aiškios ir konkrečios vaizdinės reprezentacijos. Abstrakčiame mene dėmesys skiriamas formai, linijai, spalvai, judesiui ir kitiems vizualiems elementams. Šiuolaikiniam žmogui abstraktus menas yra įprastas, tačiau tai yra gana nauja meno forma. Ieškodami kur slypi abstraktaus meno ištakos, atrandame Suminagashi meno techniką. Tai Japonijos meno technika dar vadinama „popieriaus marmuravimu” arba tiesiog piešimu ant vandens, po to piešinį perkeliant nuo vandens paviršiaus ant popieriaus ar tekstilės. Ši technika siekia IX – X a. Šio meno pradininkais laikomi budistų vienuoliai. Jie naudojo suminagashi techniką, kad sukurtų abstrakčius raštus, kurie buvo siejami su meditacija. Vėliau Suminagashi technika buvo naudojama knygų, rankraščių bei kitų dokumentų puošimui ir dekoravimui
Be Japonijos, panašūs marmuravimo principai buvo naudojami ir kitose kultūrose, tačiau su skirtingomis technikomis ir pavadinimais. Pavyzdžiui, Turkijoje, ši technika vadinama Ebru, o Kinijoje – Shui-mo. Panašias technokas naudojo Persijoje, Arabų pusiasalyje, Indijoje ir kitose šalyse.
Teorinėje užsiėmimo dalyje moksleiviai susipažins su marmuravimo arba piešimo ant vandens technikos raidos istorija, o praktinėje dalyje išmoks naudoti šią techniką savo kūryboje. Edukatoriai supažindins su šios technikos ypatumais, technologiniais niuansais. Parodys kaip sukurti abstraktų arba marmuro tipo raštą. Šia technika galima ir piešti, moksleiviai išmoks nupiešti gėlę, žuvį, medį. Kartu su moksleiviais aptarsime ir fizikos bei chemijos dėsnius, kurie įtakoja kūrybos rezultatus.
Užsiėmimas lavins moksleivių spalvų ir dizaino suvokimą, skatins kūrybinį mąstymą, gilins vandens ir kitų medžiagų savybių suvokimą. Piešimo ant vandens technika yra populiari meditacinė bei meno terapijos praktika.

https://www.kulturospasas.lt/kulturines-edukacijos/6052

Kūrybinės dirbtuvės – grožis skaičiuose

Kas meno kūryniui suteikia atramas? Kur slypi genialių meno kūrinių fundamentas? Pasislėpusi ir kartais neapčiuopiama geometrija formuoja meno kūrinio pamatus. Geometriniai principai suteikia meno kūriniui vientisumo ir darnumo pojūtį. Kūrybinės dirbtuvės padės moksleiviams atrasti geometrijos principus, pasislėpusius po meninėmis išraiškos priemonėmis, išmokins naudoti geometrines formas kūrybiniame procese. Pačios savaime geometrinės formos nėra meniniai sprendimai, tai greičiau įrankiai ir priemonės, kuriuos naudoja menininkas. Kiekvienas moksleivis, naudodamas akvarelinius pieštukus arba pasteles ir komponuodamas figuras sukurs kūrinį. Šiame edukaciniame užsiėmime naudojama dailininko A. Varno parengta metodika vaikų piešimo įgūdžiams ugdyti. Ši edukacinė programa įtraukianti ir intriguojanti. Kokį meno kūrinį galima gauti naudojant tik trikampį, kvadratą ir apskritimą. Ką mąstė Kandinskis kurdamas savo genialius kūrinius? Šis užsiėmimas patiks visiems, ir mėgstantiems dailę – jie gaus dar vieną įrankį kūrybai, ir tiksliųjų mokslų atstovams – jiems nereiks mokintis piešti, jiems reikia tik panaudoti savo mėgiamas geometrines formas ir jų kompozicijas.

https://www.kulturospasas.lt/kulturines-edukacijos/2103

Menas ir chemija – kūrybinės dirbtuvės

Visose gyvenimo sferose galime aptikti nors truputį chemijos, menas ir kūryba ne išimtis. Užsiėmimo metu moksleiviai sužinos kodėl menininkai mokosi chemjos ir kokius kūrinius jiems pavyksta sukurti. Šiame edukaciniame užsiėmime dalyviai taps menininkais, naudojančiais chemijos mokslą kųryboje. Užsiėmimo metu klasėje sukursime “laboratoriją”, kurioje moksleiviai atliks keletą rūgštingumo nustatymo eksperimentų. Eksperimentuodami moksleiviai ne tik atras, kad tirpalai gali būti rūgštūs, šarminiai ir neutralūs, bet ir sužinos kaip šią tirpalų savybę panaudoti, kuriant meno kūrinius. Naudodami bandymų rezultatus moksleiviai sukurs kūrinį vietoje dažų naudodami skirtingo rūgštingumo cheminius tirpalus. Šis edukacinis užsiėmimas skatins vaikų kūrybiškumą ir domėjimąsi gamtos mokslais. Užsiėmimo veiklos atskleis meno ir mokslo sąsajas, suteiks vaikams daug naujų ir nepamirštamų patirčių, praplės akiratį.

https://www.kulturospasas.lt/kulturines-edukacijos/1623

Užfiksuota šviesa – chemija ir fotografija

Fotografija neskaičiuoja dar nė 200 metų, o technologiškai ši viena iš naujausių vaizduojamojo meno šakų pakito nenusakomai: nuo pirmųjų fotografijų iki šiuolaikinės skaitmeninės technologijos. Pakito ne tik fotoprocesų technologijos, bet ir fotografijos samprata, pritaikymas, filosofija. Apie tai kalbėsime edukacinio užsiėmimo teorinėje dalyje. Praktinėje užsiėmimo dalyje moksleiviai, naudodami senosios fotografijos metodą – cianotipiją, gamins atviruką. Cianotipija tai – vienas iš pirmųjų fotografinio vaizdo gavimo būdų, atrastas 1842 m. Jo rezultatas – šviesiai arba tamsiai mėlynas atspaudas. Su vyresnių klasių moksleiviais (10 – 12 klasių) išsiaiškinsime ir vaizdo atsiradimo bei fiksavimo cheminį mechanizmą. Susipažinę su technologija moksleiviai žingsnis po žingsnio kurs savo kūrinį. Jie pradės nuo to, kad teptuku užteps ultravioletiniam spektrui jautrų mišinį. Tuomet ruošinį išdžiovins ir jam išdžiūvus, iš pasirinktų elementų – džiovintų augalų, daiktų arba karpomų siluetų iš popieriaus – išdėlios piešinį. Šis etapas reikalauja daugiausiai kruopštumo, kompozicijos suvokimo ir kūrybiškumo. Džiovintų augalų dėliojimas lavina kadravimo pojūtį, vaikai mokosi suvokti augalų siluetus, komponuoti dėmes, linijas ir taškus. Sudėliotą kompoziciją jie užfiksuoja po ultravioletine lempa. Užsiėmimas padės moksleiviams suprasti mokslo ir meno sąsajas. Tarpdisciplininės edukacijos padės moksleiviams atsikratyti klaidingo požiūrio, kad gamtos ir tikslieji mokslai su menais neturi nieko bendro, o eksperimentavimas būdingas visoms mokslo, meno ir gyvenimo sritims. Ši edukacija atskleis mokslo ir meno sintezės galimybes. Cianotipijos procese jungiasi fotografijos ir tapybos procesai. Pažymėtinos ir vaikų fantazijos galimybės – jie gali laisvai dėlioti viską: pradedant augalais ir baigiant aplink mus esančiais daiktai.

https://www.kulturospasas.lt/kulturines-edukacijos/5035